Informatie over vragen stellen aan de helpdesk
Steeds meer gemeenten in Nederland gaan over tot de aanpak van de permanente bewoning van recreatiewoningen. De laatste tijd wordt de BVVW overspoeld met verzoeken om hulp, bij het reageren op gemeentelijke acties. De BVVW wil – voor zover dat in haar vermogen ligt – leden hierbij behulpzaam zijn.
Voor leden van de BVVW is de Helpdesk beschikbaar vanaf het moment, dat u 3 maanden lid bent.
Het stellen en beantwoorden van vragen
Leden van de BVVW kunnen vragen stellen aan de helpdesk (zowel per e-mail als schriftelijk) onder vermelding van het lidmaatschapsnummer.
De BVVW behandelt geen meningsverschillen op parken en met parkeigenaren.
Wij verzoeken u uw vragen zo gedetailleerd mogelijk te stellen, zodat bij de beantwoording niet onnodig veel tijd besteed behoeft te worden aan zaken die reeds bij u bekend zijn.
Schriftelijke vragen aan de Helpdesk kunnen worden gesteld via het secretariaat.
Correspondentieadres: BVVW, De Garve 7, 8256 DS Biddinghuizen.
De kosten van de beantwoording
Het beantwoorden van vragen is een gratis service van de BVVW. Indien de Helpdesk er geen antwoord op kan geven, dan kunnen wij u eventueel – indien u dat wenst – doorverwijzen naar een bij de BVVW aangesloten advocaat. Bij doorverwijzing moet u rekening houden met het uurtarief dat de betrokken jurist/advocaat zal berekenen.
Aansprakelijkheid
Zie hiervoor de disclaimer op de Homepage.